piątek, 24 lutego 2017

Motywacja do ćwiczeń

Wiele razy podejmowałam próby, aby ćwiczyć regularnie i prowadzić zdrowszy tryb życia. Niestety szybko moje starania kończyły się niepowodzeniem. 

Najczęstsze przyczyny:
  • brak chęci do dalszych ćwiczeń,
  • wybieranie ćwiczeń, które prowadziły do wyczerpania już na początku,
  • często brak czasu po czym przestawałam w ogóle ćwiczyć.
Na początku lutego uznałam, po raz kolejny, że czas wziąć się za siebie. Aby zmusić się do działania zakupiłam matę do ćwiczeń oraz piłkę gimnastyczną.


Zainstalowałam aplikację do ćwiczeń, o której czytałam dużo pozytywnych komentarzy. 


Zamiast wyrzucać stare adidasy, wyczyściłam je i przeznaczyłam właśnie do ćwiczeń.



Przed każdym treningiem włączam na youtube motywacyjną składankę.



To wszystko sprawiło, że dzisiaj mija już 18 dni od kiedy ćwiczę, a ponadto nie czuję, że muszę lecz naprawdę chcę to robić. Widzę efekty swojej pracy i nie zamierzam przestać. Zmieniło się całe moje nastawienie i to powoduje, że nie szukam wymówek przed treningiem. 

2 komentarze:

  1. Super!!! Życzę Ci wytrwałości!!! A motywację możesz znaleźć wszędzie! Wystarczy się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie nogi :D
    Trzymam kciuki. Ja zaczynam w lato:D

    OdpowiedzUsuń